Numai uniţi, putem distruge orice SISTEM ostil animalelor şi mediului ! Dumnezeu ne va face Dreptate!

MOTTO: Nicio cauză nu e pierdută dacă a mai rămas un nebun să lupte pentru ea. 

Aakash Web Announcer plugin

Minciuna, mijloc de apărare şi manipulare

DSCN0505

“Ca urmare a articolului aparut pe site-ul Federatiei de Protectie a Animalelor si Mediului (www.fpam.ro) sub titlul “Genocid canin la adapostul public de caini Unirea-Braila” in care s-au facut afirmatii false si tendentioase privind activitatea de gestionare a cainilor fara stapan din municipiul Braila, SUPAGL Braila doreste sa aduca cateva precizari de natura a evidentia adevarul”,  aşa îşi începeau postarea pe pagina de facebook reprezentanţii SUPAGL Brăila în data de 10.05.2017.

Sigur că orice persoană ce se consideră vătămată în vreun fel de un articol sau părţi din acesta are dreptul la replică şi noi îl vom acorda. În acest caz nu a fost solicitat dreptul la replică.

Vom încerca în cele ce urmează să clarificăm “adevărul” pe care doreau să îl “evidenţieze”  în postarea cu pricina.

extras din articol FPAM “activitatea de gestionare a cainilor fara stapan se desfasoara ilegal”

“punct de vedere SUPAGL: in conformitate cu prevederile art 1 alin (1) din OUG 155/2001 cu modificari si completari, a fost infiintat Serviciul specializat pentru gestionarea cainilor fara stapan din municipiul Braila, in cadrul Serviciului de Utilitate Publica de Administrare si Gospodarire Locala Braila. Regulamentul de organizare si functionare a Serviciului specializat pentru gestionarea cainilor fara stapan din municipiul Braila a fost aprobat prin HCLM nr 18/30.01.2014 si modificat prin HCLM nr 233/28.08.2014.”

argumente FPAM: La nivelul municipiului Brăila nu există o HCL privind înfiinţarea Serviciului specializat de gestionare a câinilor, în conformitate cu dispoziţiile art.1 alin.1 din OUG155/2001 republicată. Dacă ar fi existat SUPAGL ar fi menţionat-o. Reprezentanţii SUPAGL nu au de unde să ştie că Regulamentele de organizare şi funcţionare se emit numai pentru entităţi înfiinţate legal şi nu constituie document de înfiinţare. Şi noi puteam să emitem regulamente de funcţionare a federaţiei doar în cazul în care am dobândit personalitate juridică. Activitatea se desfăşoară sub protecţia instituţiilor publice cu atribuţii în verificarea legalităţii acestui serviciu public. Pentru a ne face mai bine înţeleşi: Ianca-Brăila, Galaţi, Vădeşti-Galaţi etc.

Când reprezentanţii SUPAGL ne vor pune la dispoziţie un astfel de document atunci îi vom crede.

extras din articol FPAM “Evidentele intocmite de reprezentantii Serviciului pentru gestionarea cainilor fara stapan nu reflecta realitatea capturarilor, intretinerii in adaposturi etc, existand suspiciunea (verificata) a existentei dublei evidente, contabilitate dubla, etc.”

punct de vedere SUPAGL: Toate inregistrarile Serviciului specializat pentru gestionarea cainilor fara stapan din municipiul Braila reflecta realitatea, nu exista evidente duble, contabilitate dubla si nu au fost depistate astfel de evidente de nici un control efectuat de organele abilitate.

argumente FPAM: Ar fi fost culmea să prezentaţi organelor de control “evidenţele duble”.
Suspiciunea rezultă din nesterilizarea, neidentificarea prin microcip şi neînregistrarea câinilor în RECS la fel ca orice deţinător de câini. Să înţelegem că legea este numai pentru unii, iar alţii se duc în …control să constate abateri de la lege la deţinători privaţi de câini. Lipsa acţiunilor menţionate conduce la suspiciunea  “verificată”. Să nu mai amintim faptul că toţi câinii capturaţi de pe domeniul public, ce sunt sterilizaţi şi marcaţi prin crotal,  li se schimbă crotalul, la intrarea în adăpost, şi se “încearcă” o resterilizare a acestora (evidenţa dublă).  Ne abţinem să vă dăm şi alte argumente.

extras din articol FPAMIn perioada 07.02.2017 (emiterea ordonanţei de suspendare) – 18.02.2017 (emiterea ordonanţei de reluare a activităţii cu încălcarea legilor), deci, în 11 zile, adăpostul „Unirea”, administrat de către SUPAGL Brăila, a livrat către societatea de neutralizare a deşeurilor de origine animală cantitatea de 1850 Kg adică circa 185 de cadavre de câini morţi în adăpost. Pentru a fi mai precişi în perioada 18.02.2017 – 03.03.2017 (12 zile) adăpostul de câini a mai livrat o cantitate de 500 de kg echivalentul a 50 de cadavre de câini. Numai în noiembrie – decembrie a fost livrată cantitatea de 4740 de kg echivalentul a 474 de câini în 60 de zile, adică cca 8 câini pe zi “

punct de vedere SUPAGL : Cele 1850 kg de deseuri de origine animala la care se face referire nu provin din perioada 07.02.2017-18.02.2017, ci din perioada 14.12.2016-16.02.2017. In aceasta cantitate sunt incluse cadavrele cainilor morti in adapost, cadavrele animalelor colectate de pe domeniul public, a cainilor fara stapan accidentati grav si transportati la adapost, cadavrele animalelor mari abandonate pe domeniul public( ridicate la solicitarea organelor abilitate: Inspectoratul de Jandarmi Judetean Braila, Politia Locala Braila, DSVSA Braila). Precizam deasemenea ca majoritatea cainilor adusi in adapost sunt de talie mijlocie si mare, a caror greutate nu este de 10 kg. In perioada noiembrie-decembrie 2016 au fost predate societatii de neutralizare a deseurilor de origine animala o cantitate de 2000 kg, si nu 4740 kg.

argumente contra: În general suntem cunoscuţi ca stabili psihic nu labili. Toate afirmaţiile noastre se bazează pe probe şi nu pe minciuni, avem proprietatea termenilor şi cifrelor şi nu putem fi contestaţi cu “gogoşi”. Una dintre acestea :”câinii fără stăpân accidentaţi grav şi transportaţi la adăpost” incluşi în cadavre de câini

Reluăm : am afirmat că în perioada 07.02.2017-18.02.2017 SUPAGL a livrat societăţii de incinerare cantitatea de 1850 kg, conform documente SC Cazacioc&Co SRL – Adresa 1Adresa 2, ridicate astfel: în 08.02.2017 – 1600 kg şi în 16.02.2017 – 250 kg. Greşim undeva?

Nu vă mai spunem câ în decembrie 2016 aţi livrat cantitatea de 2400 kg. aşa cum rezulta din Adresa 2

În această cantitate nu intră câinii de pe stradă sau alte animale mari deoarece SUPAGL nu este autorizată să desfăşoare activitate de ecarisare (vezi adresa DSVSA Brăila). Din documentele societăţii de neutralizare rezultă foarte clar “cantitatea de deşeuri animaliere (cadavre câini)” sunt “ provenite din adăpostul public de câini Unirea”.

“Precizarea” că majoritatea câinilor sunt de talie miljlocie şi mare, a căror greutate nu este de 10 kg, este hilară în condiţiile în care prin adresa nr.5880/24.04.2017 faceţi următoarea afirmaţie: “nu vă putem transmite informaţii privind greutatea medie a câinilor cazaţi în adăpostul Unirea  deoarece Serviciul de gestionare a câinilor fără stăpân nu întocmeşte o astfel de statistică. Câinii se cântăresc  doar în cazul în care în care sunt necesare tratamente medicale, iar dozele medicamentelor se stabilesc în funcţie de greutatea animalului

Rezultă foarte clar faptul că există nereguli în fişele câinilor, că nu aveţi cum să contestaţi afirmaţiile noastre confirmate de constatările reprezentanţilor DSVSA Brăila din Fişa de inspecţie nr.1639/06.02.2017 pag 2 lit. C pct.2 şi 3. (vezi Fişa de inspecţie)

extras din articol FPAM “In tarcuri sunt tinuti cate 30 caini. Cainii nu sunt hraniti zilnic sau sunt hraniti cu o cantitate insuficienta de hrana, in propriile fecale si nu in vasele pregatite pentru vizita DSVSA, lipsa de supraveghere pe timpul hranirii”

punct de vedere SUPAGL: In adapostul Unirea sunt cazati 400 caini in 28 boxe, ceea ce inseamna o medie de 14 caini pe boxa, fiecare boxa avand o suprafata de 27 mp in interior si 27 mp in exterior. Unele dintre boxe sunt compartimentate (cele pentru adoptia la distanta) in care sunt cazati 5-7 caini / boxa. S-a inceput compartimentarea si altor boxe de cazare din adapostul Unirea. Cainii sunt hraniti zilnic conform normelor in vigoare, in functie de varsta, norma zilnica de hrana fiind stabilita de medicul veterinar al adapostului. Hrana este administrata permanent in vasele amenajate in acest scop. Cainii sunt supravegheati in timpul hranirii de muncitorii prezenti in adapost (minim 2), de administrator si tehnicianul veterinar. In adapost nu sunt voluntari pentru supravegherea animalelor, pentru socializarea acestora, pentru alte activitati ce pot fi desfasurate in adapost de catre voluntari.

argumente FPAM: În adăpost există 400 de câini “supravegheaţi” de 4 persoane (dintre care două ca asistenţi) în timpul administrării hranei. Cât timp durează hrănirea câinilor în condiţiile în care ca să termine de mâncat le trebuie circa 10-15 minute pe ţarc/boxă ? Dacă există o medie pe boxă de 14 câini hrănirea înseamnă aproximativ 5 ore la 10 minute “supraveghere”.

 

Prin urmare consideram ca articolul respectiv nu reflecta adevarul, se bazeaza pe presupuneri si afirmatii nefondate, pe date interpretate gresit si tendentios, iar oamenii trebuie sa fie informati corect cu privire la orice serviciu public .

punct de vedere FPAM: Credem că în acest moment “oamenii” la care vă referiţi sunt informaţi corect sau mai mult decât corect cu privire la acest serviciu public prin documentele prezentate. Acestea nu sunt emise de reprezentanţii FPAM. Datele sunt reale, neinterpretabile şi de necontestat.

Desi sustine ca militeaza pentru bunastarea animalelor, actiunile de denigrare desfasurate de Federatia pentru Protectia Animalelor si Mediului au un efect contrar, unul dintre acestea fiind stoparea adoptiilor internationale.

Noi nu “susţinem” că milităm, chiar milităm pentru drepturile animalelor, în condiţiile în care statul, autorităţile şi instituţiile publice din România nu o fac.

În ceea ce priveşte “stoparea adopţiilor internaţionale” nu a fost în intenţia noastră dar trebuie apreciat faptul că oameni de bine din lumea internaţională au “descoperit” realitatea ascunsă de alţii şi a luat această decizie normală. Nu înţelegem de ce reprezentanţii SUPAGL Brăila sunt atât de îngrijoraţi de “adopţiile internaţionale” în condiţiile în care adopţiile interne merg greu din cauza piedicilor puse de angajaţii adăpostului Unirea. Ne aducem aminte, săptămâna trecută, când echipa de capturare a acpturat o căţea care avea 8 pui, fără sesizare, din care 3 au fost aduşi la adăpost de catre iubitorii de animale pentru a nu muri de foame, cetăţenii atrăgând atenţia asupra acestui aspect. În momentul în care reprezentanţii FPAM au sunat şi au discutat cu şefa serviciului de gestionare aceasta nici măcar nu a fost interesată de subiect şi ne-a răspuns mitocăneşte. În acelaşi moment la sediul SUPAGL Brăila s-au deplasat 2 persoane pentru a adopta căţeaua şi au întâmpinat greutăţi. Aceasta a fost dată spre adopţie numai după intervenţia noastră  sub rezerva plângerii penale privind infracţiunea de despărţire a puilor de mamă. Ne aducem aminte intervenţiile periodice privind refuzul reprezentanţilor adăpostului Unirea de a da spre adopţie persoanelor care au făcut un efort considerabil, ţinând cont de distanţa mare, peste 30km, la care este amplasat adăpostul cu încălcarea legii, de a se deplasa pe propria cheltuială. Cred că seriozitatea şi transparenţa v-ar face mai mult bine. Noi nu avem în atenţie acţiuni de denigrare şi stopare a adopţiilor, ci încercăm să arătăm cetăţenilor realitatea cu ajutorul probelor aceştia fiind cei care vor lua deciziile în cunoştinţă de cauză.

Dumneavoastră nu permiteţi adopţiile în regim de urgenţă, în aşa fel încât bugetul local să fie bine gestionat (de ce să consum fonduri publice ţinând câinii în adăpost, deşi la poarta adăpostului sunt veniţi adoptatori doar pentru a-i şicana şi a-i face să revină de două trei ori – 70 km/o deplasare). Nu aveţi în vedere eliberarea adăpostului în vederea capturării altor câini, ci aşteptaţi să moară în adăpost în condiţii suspecte să plătiţi incinerarea. A cui este afacerea? De ce plătiţi chirii pentru adăposturi în loc sa amenajaţi propriul adăpost care va reduce cheltuielile de la bugetul local. 

Oricine poate constata adevărul sau “realitatea reflectată”:  “Plată chirie pentru adăpostul de câini în condiţiile în care activitatea de cazare a câinilor fără stăpân nu se putea desfăşura în această locaţie, nefiind întrunite condiţiile prevăzute de lege privind protecţia mediului.” http://www.probr.ro/supagl-braila-un-dezastru-financiar-contabil-in-subordinea-directa-a-primarului/ conform Raport Curtea de Conturi 2015 publicat în 2016.

Considerăm că am lămurit toate aspectele şi lucrurile, în acest moment, sunt clare pentru cetăţenii care se doresc să fie informaţi corect. 

Be Sociable, Share!

Hit Counter provided by Skylight