Interese şi interesaţi. Emilia Herescu între indolenţă şi impertinenţă. Instituţii ale STATULUI care tac.

Având în vedere raportul Curţii de Conturi al României pe anul 2015, pagina 281, vom afla că primăriile patriei au dispus “efectuarea de plăți nelegale pentru prestații de capturare și transport în adăposturi a câinilor fără stăpân, în baza unui acord-cadru și a contractelor subsecvente atribuite fără respectarea prevederilor legale, în favoarea unor persoane juridice de drept privat, altele decât asociații sau fundații care desfășoară activități în domeniul protecției animalelor; efectuarea plăților pe baza unor tarife supradimensionate, fără nicio fundamentare reală și fără ca acestea să fie aprobate de ordonatorul principal de credite;

nerespectarea prevederilor legale în organizarea și delegarea gestiunii serviciului public de ecarisaj și efectuarea de plăți nejustificate pentru aceste servicii

Pentru aceste servicii publice au existat interese şi interesaţi, inclusiv politicieni.

Astfel, urmare a Memoriului supus dezbaterii Comisiei pentru Administraţie Publică, Amenajarea Teritoriului şi Echilibru Ecologic în anul de (diz)graţie 2013, iniţiat de Primariile oraselor Azuga, Busteni, Sinaia, Campina, Poiana Campina, Boldesti-Scaieni, Urlati,Valenii de Munte şi Primariile comunelor Lipanesti, Paulesti, Izvoarele, Blejoi, Podenii Noi, Sangeru, Valea Calugareasca,  Adăpost privat gestionare caini fara stapan, Herescu Emilia, Boldesti- Scaieni, Str.Unirii nr. 1 semnat de către Ion-Marcel Ciolacu deputat PSD aflăm următoarele informaţii “bombă”.

  • Asociaţiile de protecţie a animalelor ar trebui să-şi completeze obiectul de activitate şi cu protecţia oamenilor defavorizaţi şi să facă presiuni întai pentru a rezolva problema semenilor noştri şi numai după ce au rezolvat această problematică să-şi îndrepte atenţia spre câini, pisici etc;
  • O societate care se îngrijeşte prioritar de câinii comunitari în detrimentul cetăţenilor, este o societate bolnavă;
  • Prin urmare, în opinia noastra, scopul Asociaţiilor de protecţie a animalelor este unul exclusiv financiar, altfel acestea ar putea constituii/ înfiinţa adaposturi private, cu finanţare privată, iar autorităţile locale ar strânge aceşti câini şi i-ar preda acestora, spre bună îngrijire umanitară şi sanitar veterinară;
  • Aceasta soluţie firească nu este acceptată de către asociaţiile implicate şi interesate, deoarece finanţarea de la stat din bani publici este prioritate absolută în demersurile lor si nicidecum grija/”iubirea” faţă de câinii comunitari fără stăpân.

Cine este deputatul Ion-Marcel Ciolacu

“De profesie jurist, Ion-Marcel Ciolacu s-a specializat ulterior în administraţie publică locală, finalizând o serie de programe educaţionale postuniversitare. Prima funcţie publică deţinută de acesta a fost cea de prefect interimar, în noiembrie-decembrie 2005, după care a devenit, pe rând, director al Urbis Serv şi viceprimar al municipiului Buzău (2008-2012).

Din mai 2007 şi până în iulie 2008 a fost director executiv al Urbis Serv SRL, o societate comercială deţinută de Consiliul Local şi care se ocupă cu asfaltări şi întreţinerea spaţiilor verzi ale oraşului şi gestionarea câinilor fără stăpân

Directori ai SC Urbis Serv SRL şi Consilieri Judeţeni, actuali deputaţi, au fraudat bugetul public local făcând să se evaporeze circa 2,5 miliarde lei din bani publici pe spatele a 90.000 de câini inexistenţi.

SC SC Urbis Serv SRL, a comis prejudicii majore constatate de către Camera de Conturi „în’sensul că entitatea a beneficiat nelegal de suma de 10,5 milioane lei pentru stingerea unor arierate mai mari decât cele care se încadrau în condiţiile impuse de actul normativ”.

Cine să fi fost director în acea perioadă?

Răspundem acuzaţiilor impertinente cuprinse în Memoriul menţionat mai sus aducând şi argumente care demonstrează că interesul oamenilor politici şi a unor gunoaie umane pentru banul public este mult mare decât al organizaţiilor de protecţie a animalelor.

  1. Asociaţiile de protecţie a animalelor nu trebuie să îşi completeze obiectul de activitate cu ceva ce face obiectul de activitate al deputaţilor, politicienilor, primarilor respectiv Statului Român. Acesta are obligaţia constituţională de a asigura un nivel trai decent cetăţenilor prin acordarea de locuri de muncă, salarii şi pensii de bun simţ. Realitatea demonstrează contrariul, aceştia votându-şi salarii, indemnizaţii şi pensii de LUX în detrimentul „oamenilor defavorizaţi” despre care îşi permit să vorbească cu nesimţire.
  2. O societate care se îngrijeşte „prioritar” de câini o face în favoarea cetăţenilor şi nu în detrimentul acestora, prin control asupra înmulţirii prin sterilizare, cazare şi adopţii, microcipări şi înregistrări din bani proprii. Societatea nu este bolnavă politicienii „populişti” şi mizerabili da.
  3. „interesul” asociaţiilor nu este unul exclusiv financiar, finanţat de la bugetul local sau de stat, în raport cu interesul exclusiv al politicienilor de a fura/„sifona” banul public în interes personal sau de partid. A se compara averile reprezentanţilor organizaţiilor de protecţie a animalelor şi a simplilor iubitori de animale cu averile fabuloase ale politicienilor, reprezentanţilor instituţiilor publice (poliţişti, procurori, judecători, miniştri, directori de instituţii publice, etc)

De unde provin banii politicienilor

Cazul deja celebru cunoscut la nivel naţional este cel al Emiliei Herescu, iniţiatoarea acestui Memoriu imbecil şi impertinent.

Cazul este cunoscut nu datorită calităţii profesionale a individei ci a interesului exclusiv pentru banul public obţinut ilegal.

Argumentăm :

  1. Primăria Mizil, prin încălcarea legii, a plătit CMVI Emilia Herescu următoarele sume: 41.420 lei în anul 2013, 51.262 de lei în 2014, 52.393 lei în 2015 şi 400 în 2016 rezultând o sumă totală de 189.474 de lei.
  2. Primăria Azuga, prin încălcarea legii, a plătit CMVI Emilia Herescu următoarele sume: 11.000 lei în 2013, 30.000 lei în 2014, 16.000 lei în 2015. Total = 57.000 lei.
  3. Primăria Boldeşti Scăeni, prin încălcarea legii, a plătit CMVI Emilia Herescu următoarele sume: 76.800 lei în 2013, 76.600 lei în 2014, 108.000 lei în 2015 şi 50.000 lei în 2016. Total= 311.400 lei.
  4. Primăria Breaza, prin încălcarea legii, a plătit CMVI Emilia Herescu următoarele sume: 19.150,56 lei în 2013; 30.082,40 lei în 2014; 22.047,20 lei în 2015. Total =382.680, 16 lei.
  5. Primăria Vălenii de Munte, prin încălcarea legii, a plătit CMVI Emilia Herescu următoarele sume: 65.000 lei în 2013, 55.000 lei în 2014. Total = 120.000 lei;
  6. Primăria Băicoi, prin încălcarea legii, a plătit CMVI Emilia Herescu următoarele sume: 213, 2014, 2015, 2016 suma Totală de 964.376,06 lei.

Suma TOTALĂ de 2024930 de lei la care se adaugă şi alte sume foarte mari nu este de neglijat. A, să nu credeţi că banul a fost singura plăcere a Emiliei Herescu, CRIMA este plăcerea ăsteia şi “Deontologia profesionabilă”.

Nu mai trebuie amintit faptul că CMVI Emilia Herescu a avut încheiate contracte ILEGALE şi cu următoarele primării:

–   Primăria Urlaţi, contract nr.4570/11.03.2016;

–   Primăria Păuleşti, contract nr.1249/01.02.2016;

–   Primăria Izvoarele, contract nr.1413/11.02.2016;

–   Primăria Cornu, contract nr.4715/26.05.2016;

–   Primăria Poiana Câmpina, contract nr.1449/20.02.2013;

–   Primăria Buşteni, contract nr.1584/10.02.2015;

Trebuie menţionat şi faptul că Emilia Herescu, conform Raport de contraexpertiză tehnico judiciară:

  • de la intrarea in vigoare a Legii nr.9/2008 până la efectuarea Raportului de contraexpertiză tehnico judiciară 09.2010 , perioada în care eutanasierea câinilor era interzisă de lege, Herescu Emilia a eutanasiat un numar de 4292 caini comunitari (fara stapan) cu o greutate medie de 4,81 kg/caine !(greutatea medie a caini!or comunitari este de cel putin 10 kg per cap) S.C:Protan S,A. filiala Ploieşti prin adresa 257 din 3.09.2010 confirmă primirea în ani! 2008, 2009 şi 2010 a unei cantitati totale de cadavre caini de 22.682 kg. (4292 caini eutanasiati) şi 419 caini care au murit din cauze naturale, total 4711 cadavre de caini predate la S.C.Protan S.A.”
  • a eutanasiat,practic, totţi cainii care au fost capturati şi aduşi la adapost cu mici şi nesemnificative exceptii, fara nici un examen paraclinic care sa fie sustinut de nişte buletine de analiza emise de catre un “Laborator” autorizat sanitar-veterinara (ex. Ecografice, ex.Radiografice, ex. Chimice, ex. Hematologice) sau macar sa aiba un registru de consultaţii conform cu Nota de servici a ANSVSA nr. 20833/12.02.2006 în care sa fie trecuti nişte parametrii fiziologici la intrarea in adapost;
  • diagnosticele stabilite de Herescu Emilia pentru cainii eutanasiaţi nu reprezinta, în marea lor majoritate, un diagnostic pentru boli incurabile, ci un diagnostic pentru boli vindecabile, tratabile.(caine marasmaticcaine slab pentru că nu a avut hrana şi apa suficiente, dar foarte uşor de recuperat);
  • Herescu Emilia a încălcat numeroase norme profesionale şi acte legislative care au legatura cu profesia de medic veterinar din care prezentăm câteva: Herescu Emilia a încălcat prevederile Autorizaţiei Sanitare Veterinare de functionare nr.6102/26.03.2003 pentru Adapostul Gestionare Caini fara Stapan din Boldeşti Scăeni unde se specifică urmatdarele activităţi: “prinderea, colectarea, cazarea şi îngrijirea câinilor fără stăpân, efectuarea de acţiuni obligatorii potrivit normelor sanitar veterinare şi rezurnarea acestor animale în condiţiile legii. Nu se spune în această autorizaţie sanitară veterinară de funcţionare nici un cuvant despre eutanasierea cainilor fara stapan;
  • Herescu Emiliaa, prin conduita şi comportamentul faţă de animalele nevinovate din adăpost a încalcat toate regulile de etica profesionala cu dorinta de a cîştiga bani cat mai multi din activitatea de eutanasiere a cainilor fara stăpan;

Raportul mai menţionează faptul că: „In anii 2008, 2009 şi 2010 până la data de 01.09.2010 sau consumat 36.140 ml de substanţă anestezică VETASED care se dovedeşte, conform instrucţiunilor de folosire, insuficientă pentru capturarea câinilor şi la anestezierea înainte de administrarea substanţei letale.

In aceeaşi perioadă (2008, 2009 şi 2010 până la 01.09) s-au utilizat 4950 ml de substanţă letală T61. În acest interval s-au predat la SC Protan SA 4711 câini cu o greutate totală de 22682 kg din care 419 au murit fără să fie nevoie de eutanasie.

4 711 câini capturaţi minus 419 câini morţi = 4 292 câini care au fost eutanasiaţi. Greutatea medie a unui câine, după cum rezultă din cantitatea totală confirmată de SC Protan SA, este de 4,8 kg per cap de câine (ceea ce nu poate fi adevărat!).

4292 câini eutanasiaţi x 4,8 kg per cap = 20 601,6 Kg câini.

20601,6 x 0,4 ml T61 administrat intravenos = 8.240,64 ml T61 necesari eutanasieri celor 4292 câini cu o greutate medie de 4,8 kg per cap.

4292 câini x 8ml T61 per cap administrat intrapulmonar = 34.366 ml T61 necesar.

Cantitatea totală de substanţă T61 consumată în anii 2008, 2009 şi 2010 a fost de NUMAI 4950 ml ceea ce este total insuficientă pentru eutanasierea celor 4292 de câini indiferent de modul de administrare, intravenos sau intrapulmonar.

Acest lucru arată că numai o parte din câini au fost eutanasiaţi, ceilalţi au fost ucişi prin metode barbare care nu au fost desconspirate.

Dacă astfel de fapte se petreceau în altă ţară necoruptă individa asta era arestată de mult şi îşi petrecea ani buni de închisoare, poate chiar pe viaţă.

Prin similitudine reiterăm ideea, consacrată dealtfel, că şi în adăpostul de câini de la Unirea – Brăila administrat de SUPAGL Brăila se petrec exact aceleaşi nereguli plătite din bani publici.

Dovada clară este faptul că uciderea câinilor se face în afara orelor de program după ce personalul angajat este scos afară, se închide uşa metalică, se postează Poliţia Locală Brăila, care nu are competenţe pe teritoriul localităţii Unirea, la porţile adăpostului pentru a nu permite intrarea niciunei persoane şi se trece la “fapte”. La aceaste acţiuni este prezentă şi Şefa Contabilă !!! a SUPAGL Brăila.

vezi scrisoarea angajaţilor aici1   aici2

Nu ştim exact sumele care, se pare, sunt băgate în buzunare de reprezentanţii SUPAGL Brăila şi nici cele „atribuite” partidului aflat la PUTERE pentru viitoarele alegeri. Dar există instituţii care o vor face.

Be Sociable, Share!

Hit Counter provided by Skylight